۱۰ مهر ۱۳۹۲، ۱۹:۴۲

اظهار نظر مهمانان ورزشگاه آزادی؛

دادکان: نمی‌توان استقلال را تنها گذاشت/ نبی: نگاهمان به استقلال ملی است

دادکان: نمی‌توان استقلال را تنها گذاشت/ نبی: نگاهمان به استقلال ملی است

رئیس پیشین فدراسیون فوتبال ایران گفت: استقلال در دیدار مقابل اف‌سی سئول کره‌جنوبی تیم ملی کشورمان است و نمی‌توان این تیم را تنها گذاشت.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال استقلال ایران و اف‌سی سئول کره‌جنوبی از ساعت 19 امروز چهارشنبه در دور برگشت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند و حدود 70 هزار نفر تماشاگر در ورزشگاه حضوردارند.

تعدادی از چهره‌های شناخته شده عرصه فوتبال و سینما هم برای حمایت از استقلال در آزادی حضوردارند. فولاد کیمیایی، عبدالرضا اکبری، پندار اکبری، آندرانیک تیموریان، علی فتح اله زاده، مهدی محمد نبی و محمد دادکان به همراه مارکار آقاجانیان هم برای تماشای مسابقه به ورزشگاه رفتند.

محمد دادکان رئیس پیشین فدراسیون فوتبال ایران درباره علت حضورش در ورزشگاه اظهار داشت: این یک وظیفه ملی است و رنگها برای ما فرقی ندارد. استقلال تیم ملی کشورمان است  و ما نمی توانیم این تیم را تنها بگذاریم ما کشورمان تعصب داریم و موظفیم از نماینده ایران حمایت کنیم.

همچنین مهدی محمد نبی دبیر فدراسیون فوتبال ایران در این خصوص به خبرنگاران گفت: به غیر از من هر کس دیگری هم بود به ورزشگاه می آمد. و باید نگاه ویژه و ملی به این مسابقه داشته باشیم. این جا دیگر نام استقلال تهران مطرح نیست و امیدواریم نام ایران سربلند باشد.

 

کد خبر 2147927

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha